Bilge35 taşikardi problemim vardı elektrofizyolojik çalışma ile kalp ablasyonu oldum. Doktorum ameliyata giren diğer doktorlarla da görüşüp rad oranını pazartesi bildireceğini söyledi beklemedeyim şuan. Kadın doğum doktoru da radı bilmeden bişey diyemem dedi ama şuan bebeğimin kesesi tutunması boyutu gayet sağlıklıymış. İlerisi için şuan bişey denilmez üç dört ay geçmesi lazım dedi. Ben ablasyonu oldugumda yani bi 13 14 günlük gebeymişim. Etkilenmemiştir inşaAllah diyerek çok dua ediyorum inşaAllah bişey olmaz kuzuma ama doktor etkilenmiştir diyo çok üzülüyorum şu bayram bana nasıl geçecek bilemiyorum 😢