Arkadaslar selam 38+1 im ve doktorum bu hafta bebis gelir kafasi baya asagida dedi ama acilmam yok suan yarin kontrolum var sabah ama adet sancisi cekiyorum ve bugünde karnim sertlesiyor acaba kasilmami oluyor? Ilk gebeligim heycanliyim ya analmazsam diye yardimci olabilen varmi? 🥺