busra9812 bebek toplanmasından farklı işte kasılma. Bebek bir yere toplanıyor. Ama kasılmada rahim aşağıdan başlayarak komple geriliyor, kasılıyor ve hafifte bir ağrı oluyor. Bebeği biraz okşayınca yer değiştirir. Kasılma hemen geçmiyor. İlaçları düzenli kullanıp ayağa kalkmamaya çalışın,dinlenin. 1 hafta dinlenseniz baya azalır kasılma. Benimde 25 lerde çıktığı halde 1 haftada ancak azaldı. Bende adalat kullanıyorum.