Merhaba arkadaşlar
Bugün ikili tarama test sonuçlarını aldım ama birşey anlayamadım değerlerden :( sonucları resim olarak ekleyemedim ama değerleri yaziyim yaptıran veya anlayan varsa cvp verirse sevinirm randevum yarın akşam 6 da bu merakla zor geçiririm bir günü
Down sendromu riski 1:5380
Trisomu 18/13 riski 1:485000
Yaş riski 1:547
En alt sonuç kısmında negatif yazıyor,detaylı ultrosan da bakan doktor gelişimi güzel bi sıkıntı yok demişti ama bu değerler normal mi ?