Deryabade12 Merhaba hamiş anneler🥰 21+2 deyim bebeğimin hareteklerini göbek deliğimin altında hissediyorum böyle mi olması gerekiyor ?
Mzgnormann Deryabade12 benimde ilk gebeliğim o haftalarda bende öyle hissediyordum hep böyle kasıklarda aşağılarda çünkü daha küçük olduğu için şimdi 28 haftalık göbeğimin her yerinde hissediyorum 😂 seninde öyle Olur