NaimeYilmaz Nasipnur çok niyet ettimde bazen yalancı sancılar vuruyor cesaret edemedim şahsen son zamanlarımız artık.. Yakın yerse doktorunuza danısıp gıdeblrsnz
Nihanozturk Nasipnur fazla uzaga gitmemek lazım nolur nolmaz allah korusun erken dogum gibi durumlar söz konusu olduğunda sıkıntı olabilir
Ciara93 Nasipnur ben 🤚 33 haftalığım bayramdan sonra gideceğim inşallah bir hafta sonra falan. Ankara dan Akdeniz e 😁 daha önce de gittim sorun olmadı. Umarım doktor yine sorun olmaz der denizi çok özledim 😍