Mlkrfk Hiç korkma canım, benimde suyum olması gerekenden fazlaydı vee 30. haftada doktorum bana da erken doğum riskin var demişti. Bebeğin başıda aşağıdaydı. Ağır iş yapmadım, az bi yorulunca bol bol uzandım dinlendim kendimi yormadım çok şükür şuan 38 haftalık olduk hala gelmedi bebişim😄😄 Ve doktorum dediki 37. Haftayı geçtik eğer 37. Haftadan önce doğsaydı riskliydi ama 37. Haftadan sonra bir risk görmüyoruz erken doğumda dedi.
Dediğim gibi sen, kendini yorma hiç, yemene dikkat et ama bebeğe kilo aldıran şeyleri bol bol ye ki kilo alsın bebeğin anne karnında gelişimini güzel tamamlasın cünkü anne karnında nasıl beslenirse o kadar iyi gelişiyor bebekler rabbim zamanında doğum nasip etsin🥰🥰🌸🌸