Defnealya_ Hala adet olmadım. Perşembe randevum var ama başına gelen varmı ? Sonucunda neler cıktı. Kist vs seylerden korkuyorum ama başına gelen paylaşabilir mi ? (G. Testler negatif )
Yusuf__eren Defnealya_ bend eyptrdm ama cgrmdi ama doktr 🤷🏻bende âdet olcm sanrm test yaptnmi cnm ben yapmdm 15 gün oldu ama âdet ve olcam
afrasil Defnealya_ benimkide gerek yok demisti dayanamadm gittim çatlamamış şok olmuştum , doktor diğer ay igne kullanmayalım dedi 2 yumurtam vardı ignesiz çatladı
ezgikartal Yusuf__eren bu bayan surekli post acip herkesi tersledigi icin ben hic garipsemesim. Uslubu ters. Hamile kalamamasini baska hamile kalamayan bebek isteyen annelerden cikariyor sinir olarak. Bizde bebek sahibi degiliz uzgunuz caresiziz ama sinirimizi baskasindan cikarmiyoruz
[silindi] Yusuf__eren kizzz bu hep öyle ben bı postu 2 3 kere açtım diye kudurmustu ağzının payını aldı ama terslesin seviyesi o kadar 😂😂😂