Emossss1006 Kızlar 32 haftalık hamileyim size bi sorum olacak bugün kontorole gittim bebeğin kafası 2 hafta önden gidiyor dedi gittiğim hastane özeldi beni tip fakültesine yönlendirdi yarın Oraya gidecem böyle bir sorunla karşılaşan varmı
Dtinc Emossss1006 bende 32 haftada gittiğimde kafası 3 hafta önde dedii, ama herhangi bir sorun oluşturacağını söylemedi. Biraz iri bi bebek olucak dedi dr. Endişe etmeyin.
Albiina05 Emossss1006 benim bebeğimin de öyleydi hep hiçbir sorun yok dedi özelde devlet de. Sonradan karın çevresi de yetişti ona. İki hafta önden gidiyor bebiş
Gull_94 Emossss1006 kendım karsılasmadm ama cevremde de var bebegın kafası daha buyuk dogan saglık olrak sorunları yok hıcbırının sadcee kafaları bıraz buyuk o da yapıyla ılgılıdır zaten
Dyguklc Emossss1006 benmde 1 buxuk hafta falan onden gidiyo kafasi sadece iri olcak dedi bi sorun teskil etmiyomus
SerenEsra Benimde bugün doktorum aynı şeyi söyledi. Kafası büyük 2 hafta önden gidiyor dedi. Mecbur sezaryen olcam. 35. Haftadayım. 38 de doğum düşünülüyor bakalım. Ama endişelenecek bi durum yok merak etme.
Emossss1006 Ya o kadar kokuttu ki beni anlatamam size bana diyoki beyni su toplamış olabilir diyo genetik olabilir diyo bana
Emossss1006 Gull_94 inşallah benimde yapısı ile ilgilidir o kadar korkuttu ki beni yarın nasıl olacak
Emossss1006 32 haftalığım bebeğin kafası 34 haftaymis Ayrıntılı ultrasonu yaptırdım çok şükür bişey çıkmamıştı onda beni yeniden ayrıntılı ultrasona gönderdi sanırım tıpa
Sermec27 Emossss1006 bebeğimin kafası 10 gün önde detaylı ultrason temiz cıktı bunun herhangi bir zararı yok ki benim eşimin kafası büyük mesela oğlumda öyle olcak büyük ihtimal 3 4 hafta olırsa eger sezeryan oluyor sadece
Gull_94 Emossss1006 umarım cıkmaz ama dedıgım gbı cevremde var oyle cocuklar normak dogumda zorlanma vs olablır dıye demstı doktrlar sdce onlarada hala kafa yapıları buyuk ama saglk sıkıntıları yok hıcbırının genetık bazı seyler ıcınızı rahat tutun😇
Emossss1006 Emossss1006 Sermec27 beyin damarları su toplamış olabilir dedi kafası büyük genişliğine dedi canım çok korkuttu beni
Sermec27 Emossss1006 canım detaylı da böyle bir sey olsaydı görülürdü sanmam cogu bebekte var bu kafa büyüklüğü 10 gün önde bizimki 2 haftadan da bir şey olmaz mesela eşimin kafası büyük benim
Emossss1006 Sermec27 Bizimde kayın babamın kaynımin kafası büyük genetikdir insalah öyle Yarın yeniden ayrıntılı ultrasona girecez
Emossss1006 Sermec27 Allah razı olsun valla içimi rahatlattıniz duanız da banada yer verin lütfen bugün bişey cikmasin
Emossss1006 Dyguklc Çok şükür ne güzel rahatlattiniz beni doktorum beni okadar çok strese soktu ki bugün
Glshbyk Emossss1006 benimki de önden 2 hafta hatta doktora ısrarla sordum gelişimi normal haftasıyla uyumlu dedi kafası 34+1 de 35+5 çıkmıptı
deryakadri Emossss1006 sanmıyorum bi sorun olacağını kardeşime de aynısını dedi doktor Ama kuzeyimizin kafası boyu herşey orantılıydı çok şükür son haftaya kadar tamamlanıyor orantılı şekilde
Emossss1006 deryakadri Ne güzel masallah supanallah diyelim sağ salim kucağımiza alalım inşallah yarında güzel bir haberle gelirim insalah buraya