İyi akşamlar kızlar yaklaşık bir aydır şeker çıktığı için diyet uyguluyorum fakat aralarda kaçamak yapabiliyorum malesef, sabah açlık 107 öğleden sonra tokluk 137 çıktı bunlar yüksek olduğu için yazıyorum. Ara öğünümden sonra bi ağırlık çöktü ve bebeğin hareketlerinde ciddi seviyede azalma oldu. Şeker bebek hareketlerini etkiler mi? Böyle bir durum yaşayan oldu mu?