tanya25 Sol kasığımdan bacağıma vuran bir sancı var bayağı rahatsız ediyor 19 haftalığım dün doktor kontrolünde bir sorun yoktu. Sizler de de olmuşmuydu?
Cimen_bebek tanya25 Arada oluyor ama nasıl anlatamam bacağımı sürüyorum resmen basamıyorum üstüne ağrıdan. 20 haftalığım bende. Nedenini anlamadım. Doktorada sormadım
Gulsurmeli tanya25 bende de olmuştu sadece uzanmıştım o şekilde geçmişti doktorum normal olacağını kanama vs olmadığı sürece endişelenmemen gerektiğini ve rahim büyüdüğü için ağrı olacağını söylemişti. Tabi her gebelik başkadır doktorunuza yinede bir danışın. 🥰
Buketkucuk tanya25 eğer dün ki kontrolünüz de sıkıntı gözükmediyse anlık bir ağrıdır bazen olabiliyor banada
tanya25 Cimen_bebek daha öncede ağrılarım oluyordu doktorum normal demişti magnezyum vermişti ama bu çok farklı bildiğiniz sancı vurup geçiyor anlayamadım :/
GozdeDeniz Aynı sorunu bende yaşıyorum kızlar 2 haftadır çekiyorum bunu cumartesi doktora gittim magnezyum ve kalsiyum yazdı ama geçecek gibi değil bütün hayatımı etkiledi resmen yatmak oturup kalkmak işkence oldu sanki 😒
Cimen_bebek tanya25Normalde romatizma hastasıyım ve gebelik önceside oluyordu bende oyuzden bilemedim ne kaynaklı. Cok gecmiş olsun
Aaayseeee tanya25 merhaba aynı benimde öyle sancı vurup geçiyor anlık. 20 haftalığım tam. Sizin geçti mi? Bir sorun oldu mu?
tanya25 Cimen_bebek şuan taş düşürüyorum ama ondan tarafımda solda bişey yok acaba o olur mu dedim ama bilemedim
tanya25 Buketkucuk çok teşekkür ediyorum hiç bi sorun görmedi doktorum bugün ağrılarım oldu çok teşekkür ederim 🙏