İlk hamıle kaldıgımdan berı aynı doktora gıdıyorm ama son zamanlar suan 33 hfatmdaym içime sinmeyen bişeyler var kızlar yani sancı gırıor dedm nst baglamadı ılaclarımı sorup tm gıdeblrsın dedı ultrasyonda baktı ben dönmüşmü diye sordm evet dedı kendı soylemıor bınyanm degıs bı yanım yok dıor sız olsanız ??