24.hafta yapılıyor. 50 mg glukoz içiyorsun aç karnına. Kutu Cola gibi bir içecek.. öncesi ve sonrası kana bakılıyor.
Açlık 85, seker yüklemesinin 1. Saatinde sekerim 150 çıktı benim. Ve doktor endokrin/dahiliye görmeli demişti. Sonrasında dahiliye tokluk şekeri ve bir kaç test istedi. 2 hafta arayla kan verdim. 94-105 arasıydı tokluk sekerim. İlaç vs gerek duymadi. Ama yüksek çıksaydı farklı bir yol izleyecekti.
Seker cok önemli.. Sınır 140 arkadaşlar..basite almayın! Kilonuza, yediklerinize dikkat edin 190 lar falan az değil. Ben 150 çıktı diye aklım çıktı.. ki yükleme sinir birseymiş. Bir saat sonra bayılıyordum, tansiyon vs gitmişti. Cok gereksiz geliyor simdi.. Birdaha cocuk yaparsam yaptırmıcam yükleme falan. Düzenli tokluk sekeri takip edicem. Normalde de sekeri yüksek olanlar için daha uygun bence bu seker yüklemesi.