Asla kimseyle kendimi ve bebegimi kiyaslamiyorum bunu baştan söyleyeyim.. 33. Haftadayiz 1900 kg çıktı bebeğim göbek çevresi de bir hafta geriden geliyormuş bizim sıkıntımız şu ki su azlığından dolayı ne yazıkki her an doğum olabilir kontrol altındayız.. Elimden ne gelir kısa sürede bebeğime nasıl kilo aldirabilirim varmı yöntemleriniz onerebileceginiz? Kaşar süt hurma bunları biliyorum ama bunlar haricinde ne yapabilirim??