[silindi] evet ya 2 yada 3 ay da bir bağlı olduğunu aile hekimine bağlı çalışan ebenin seni arayarak rutin tahlillerini istemesi gerekiyormuş beni de hic aramadilwr hatta bana şikayet et diyen bile oldu. Ben hamilelikte tesadüfen gittim aile hekimliğine kasintim.vardi doktor AA senden hiç tahlil istenmemis dedi aranmadimki ben tahlil mi vermem.gerekiyormus dedim kan idrar tahlili verdim bide baktık ki idrar yolu enfeksiyonu geciriyormusum gebelikte de sızı idrarda yanma yada başka bir belirti olmazmış. Ben şok iyiki gitmişim.diuorum çok yüksek çıkmış enfeksiyonun hemen doktorum antibiyotik verdi de öyle geçirdim banakalsa 3 ayda bir yapılması gerek tahlillerin çünkü son aylarda hayatı önem taşıyor özellikle de idrar tahlili