Dün sağlık ocağındaki doktorum benim ve eşimin farklı kan gruplarında olduğunu ve bunun için 2.çocukta aşı tedavisi yapacağını söyledi baya soruşturdum kötü birşey duymadım çok şükür ama yaşayan var mı illaki çoğu kişide uyuşmazlık oluyordur değil mi🙄