Kızlar son adete göre 9+6lık hamileyim. Doktorum bugun 7 haftalık gibi dedi her gittiğimde hafta büyüyceğine düşüyor😢şükür kalp atışlarını 2. Kez duydumda kalp atışında bi sıkıntı yok dedi 3 hafta sonra gel dedi yasayan varmı?? Aklıma takıldı 9 haftalıkken 7ye düşmesi morelimi çok bozdu😢😢😢