Ynca2727 merhaba adet tarihim 20 Şubat adetim gecikti bugün kanda baktırdım bthcg 5 çıktı doktor sınırda dedi böyle yaşayan oldu mu
derindemir Ynca2727 bence hamilesiniz.benim 3 çıkmıştı ,sonuçta eşşek kadar negatif gebelik yok yazıyordu.2 gün sonra tekrar kan verdim 71 çıktı.ki sizin 5 çıkmış.2 gün sonra tekrar kan verin ve zahmet olmazsa benide etiketleyin🤲🏻🙈
Mlk8 Ynca2727 5- 20 arasi arası değer negatif kabul edilir.olup oladigini anlamak icin 2 3 gün sonra tekrar test yaptırın zaten varsa 3 kata yakin bir atış olur.artis varsa gebesiniz demektir.hayirlisi olsun hakkinizda🌸