Hlme-26 henüz kullanmadım ama kullanmayı düşünüyorum nasipse 🙏🏼 Doğum başladığında suya konulup meryem suresi ve bilinen dualar okunuyormuş. Dileyen suyundan içebiliyor ama ben içmeyi düşünmüyorum, fayda etmesi için illa içilmesi gerekmiyor. Otun açılması ile birlikte sizinde açılmanız ilerliyor. Doğumun sonunda da sudan çıkarılıyor ot, kuruyup kapanırken rahminiz de kapanıyormuş. Faydasını görenler çok, bize de fayda eder inşallah Allah’ın izniyle ❤️