Arkadaşlar selam ben 13 haftalık gebeyim alerjim var mevsimsel ve ev tozu akarına karşı bu aralar azmış vaziyette geceleri uyutmuyor burnum kapalı nefes alıcak yerim yok agzım kuruyor sürekli su içiyorum hapşuruk mahvetti gözlerim şişiyor hapşurmakdan illadin 5 günden sonra zararlı dedi doktor allerset ilaç alıyorum fayda etmemeye başladı sizler ne kullanıyorsunuz mahvetti beni bu alerji