Kalemm evet hangi doktora denk gelirse son günlerim diye pek düşünmüyorum önemli olan doğum benim için şuan Allah iyi doktor ve ebelerle karşılaştırsın inşallah. 34 haftalıkken gittim sabah 7 buçukta 36 haftalıkken gittim o zaman da 7 buçukta gittim 36 haftanın aşağısına A koridoru bakıyor 36 nın üstü triyajdan sıra alıyor