Kızlar benim 2 gögsümden toplamda 90 cc süt çıkıyor. Çocuğum sürkeli memede kalmak istiyor. Kilo alımı iyiydi ama çocuğum uyumuyordu. Ve ben sağıp baktığımda yetmediğini düşündüm. Sağıp verdiğim zaman 120 cc falan içiyor.sağmadığımda 3 4 saat kalıyor emmek için. Günde 2 kere mama takviyesi yapıyorum. Ve bebeğim süt veya mama yedikten sonra kaka yapıp anında tekrar istiyor bu normal mi?