Semos55 ah canım fikir senin ama 10 gün önce zorunlu sezeryan oldum keşke normal Doğum olsaydı o kadar zor ki ne ağrısı bitiyor ne sancısı bebeğinle zor ilgileniyorsun sütün hemen gelmiyor dikiş yerlerin acımasından kalkamıyorsun için tamamen temizlenmiyor tamam normal Doğum zor ama doğurana kadar sonra hiç birşey olmamış gibi ne göbek kalıyor ne bişey bebeğin hemen emiyor yanı bir sürü fark var arada ve artısı yok tercih senin evet ama bence bir düşün ona göre tekrar karar ver hakkında hayırlısı olsun 🙏