Ben yaptirmadim doktorum istemedi bebeğimin gelişimine baktı kilosu gayet güzel gelişimi yerinde şeker testi istemeyeceğini söyledi sadece kanda bakti şekerime cok şükür bir sıkıntı görmedi bence doktorunuz ne dediyse onu yapın ben doktoruma cok güvendiğim için problem olacağını düşünmüyorum