Merhaba güzel anneler. 11 haftalık gebeyim ancak hiç birşey yiyip içemiyorum aşırı bulantı ve kusmalarım var hastanede bile yatırdı doktorum serumla besledi. Bu hiperemesiz diye bir hastalıkmış sanırım benim gibi olanlar var mı ne durumdalar ne zaman geçiyor nasıl beslenebiliyorlar yorumlarını bekliyorum güzel anneler.