Azramina21 adet geçikmemin 1. Günü sancım var diye korktum ama test bu şekilde . Yanılma payı olabilir mi ? Korkuyorum 😌 inşallah doğrudur 🌺
2prensesannesiiiii Azramina21 çok net çıkmış yanılma olacağını sanmam sağlık ocağına kan verirsiniz yada randevu alıp hem muayene hem kan verirsiniz hayır olsun 🌺
Didemmmmm Azramina21 gözün aydın canım Rabbim sağlıkla kucağına almak nasip olsun🙏 yarın gidip kan ver değerleri takip et 🙏
Elfii00 Bu kadar net çizgi çıkıp yanılan ben hiç görmedim erken döllenmiştir belki kan verin bence 🥰 hayırlı olsun ❤️❤️
Bfduam Azramina21 adet öncesi sancı mıydı, daha farklı mıydı? Buvarada rahat ol net görünüyor testin. Ins dr la beraber daha rahat edersin, sağlıkla ilerler inş.
denizinprensleri2 Kızlar benimde böyle koyu çıktı kan verdim negatif sonuç anlamadım ya bana yardımcı olur musunuz
Bfduam Azramina21 kan verince sonrada dr a gittiginde daha da eahatlarsın inş. Adet öncesinden farklıydı demişsin nasıl bi sancıydı fark olarak?