Gunes3434 Ben kendimce ilk 6 aylık kıyafetleri almıştım ilk bebeğimde, şimdi ikinciyi bekliyorum ,ondan kalanlarla birlikte şifonyerine sıraladım yine ilk altı aylık kıyafetlerini .. durumunuz müsaitse şimdiden kolaylık için alın derim,çok rahat edersiniz iş güç bakımı falan derken zaten insan çok rahat alışveriş yapamıyor doğumdan sonra , bir de göz açıp kapatana kadar büyüyorlar. yani kısacası sade bir ihtiyaç alışverişi yapsanız yeter çok kıyafet israf zaten :)