İlk gebeliğimde 7. Haftada bana da öyle söylendi kalp atışı yok kürtaj olmanız lazım denildi ama ben başka bir doktora daha gittim alttan ultrason muayenesi ile kalp atışını duyduk. Nefesini tut kese kaçıyor çok küçük dedi haftasına göre daha küçüktü geç döllenme olmuş olabilir dedi doktorum ve 9-10 haftaya kadar duyulmayabilirmiş normalmiş yinede araştırın derim. Oğlum şuan 4buçuk yaşında inşallah sizde sağlıkla alırsınız kucağınıza.