Esosun Canım ben 3.Trimester deyim. Zaten başka doktor müdahele etmedi risk alamam dedi. Ama işte böyledw risk. Enfeksyon dolmuş vücudum. Öyle azda değil yani. Şimdi düşünüyorum hangisi zararlı son durumum daha zararlı tabi. Zamanında müdahele etselerdi şimdi bu enfeksiyonda olmayacaktı. O yüzden kızgınımda😔