iLkMom Mrhba kızlar şuan 18+1 haftaligim ve 2 haftadır sol kasığım yürüdüğüm zaman ağrı oluyo ve ayağım uyuşuyo normal mi sizce. Doktorum özel değil bu yüzden arayıp soramiyorum bu durumu yaşayan varsa yazabilir mi.?
ysfali06 iLkMom benimde o haftalarda başladı kasık ağrım. Doktor süt ve yoğurt tüketimimi sordu süt içemiyorum günde 1 kase yoğurt yiyorum ddm. Yeterli görmedi sanırım magnezyum yazdı. Ama faydası oldu desem yalan olur 38 haftalık oldum hala ağrıyor yatakta dönerken yürürken falan 🤷♀️