HilalYlmz Amin, inşallah sağlıkla, mutlulukla kavuşuruz yavrularımıza🙏🏻❤️ benim henüz çok yeni olmasına rağmen 4. Hafta bitti olarak gösteriyor takvimde, halsizlik ve ara ara mide bulantısı yaşıyorum. Özellikle gece kaçta yatarsam yatayım sabah uyanamıyorum. Henüz doktor kontrolüne gitmedim ama uzaktan danıştığımda Osende 2M kullanmaya başlamamı söyledi bakalım inşallah hepimiz için süreç sağlıkla ilerler 😌