Bana çok gereksiz geliyo babynestler. Kalabalıktan başka bişi değil bence. Bir de yumuşaklık derecelerini bilmiyorum ama bebek sert yatakta yatmalı. Yumuşak olmamalı. Yani pamuk yatak gibi düşünün. Onlar görüntülerinden mi bilmiyorum ama bana yumuşakmış gibi geliyo.