Merhaba 26 haftalık hamileyim. Tarama testlerim temiz çıkmasına ve ayrıntılı ultrasonda bir sorun görünmemesine rağmen bebeğimin beyin damarlarından birinde genişleme olduğu gözlemlendi. Sınır 10mm miş ve benim bebeğimin sınıra yakınmış. 2 hafta sonra tekrar kontrol edilecek bu tarz bir durumla karşılaşan annelerimiz var mı ne yapıldı yada yapılabilir bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi biraz endişeliyim buarada lütfen dualarınıza benim bebeğimide eklemeyi unutmayın🤲🏻🙏🏻