Ozlemm05 Kizlar bebegim 2400 geldi doktor gayet iyi dedi 33.+4 icin sizce nasil bu haftada olanlar varmi
17ekiiimmmm Ozlemm05 bence iyi. 32+4te 1883 gramdı. Şuan 33+2deyim haftaya tekrar kontrol var bakalım ne kadar olmuş
Ozlemm05 esraizmirli tesekkur ederim seker yuklemem biraz yuksek cikmisti sonra duzene bindi ama o yuzden diye korktm