Merhaba arkadaşlar yaz mıyım içimde büyütmeyeyim daha çok dedim ama dayanamadım bugün kayınvalidem aradı napıyosun nasılsın diye bayağı konuştuk bişeye aşerdinmi falan muhabbet çıktı bende yok dedim aşermedim sen aşermişmiydin falan muhabbet ediyoruz aşerirsen yaparız dedi sonra ama muhabbetsonunda ne alakaysa “aşerirsen ye işte ne diyim şimdi dedi hafif gükerek” sanki ben bişey dedim sanki ben onun bişey demesini bekliyorum yada ben mi ters anlıyorum böyle kaç saattir taktım kafama duruyorum normaldede dan dun konuşan bir insandır artık cevap da veremedim kaldım böyle ettiğim muhabbet burnumdan geldi. Abartıyosam söyleyin lütfen.