Ysmnsml ne ilacı olcak cnm böyle düşünmeyin lütfen ya onlar sana Allahın hediyesi ne kadar zor olsada hiçbisey katlanilmiycak gibi deil benmkide 32de.döndü baş aşşa ben çok.şükür dedim aynı seyleri bende yasiyorum ayaga kalkyigimda.iki büklüm oluorum ama gayet normal seyler.bunlar bi ilacı da.yok yani bunun normal doğum.istemiyomusunuz