Kızlar 27+2 haftalık hamileyim şükür . Boğaz ağrım vardı biraz hafifledi ateşimde öyle parol içtim günde bir kez dün hiç ateş yoktu mesela bugün az önce yine çıkmaya başladı. Eğer covidsem kesin kan sulandirici kullanmam mi lazım ? Bilgisi olan var mı ?