Yahyam_17 Bugün şeker yüklemesi yaptırdım açlık 73. Tokluk ise 135. Çıktı henüz doktoruma görünme fırsatım olmadı. Yarın gideceğim anlayan varsa söyletebilir mi yüksek mi şekerim
Esosun Yahyam_17 normal sonuçların problem yok ama 3 beyazı birazcık olsun azaltmanı öneririm gün geçtikçe vücutta birikme yapıyor çünkü hamilelik döneminde ödem oluyor şeker birikiyor kaşıntı yanma vs yapıyor sonra 🤦🏼♀️ Yani çaya 3 şeker falan atıyosan 2 ye düşür en azından😊
Y-123 Yahyam_17 açlık normal bence tokluk çok yüksek degil bence yinede dikkat et cnm sonucunu hemşirene atabilirsin net cvp verir doktora gidene kadar en azından için rahat olur
Knkhbb 140-180 arası olunca tekrar yükleme yapıyorlar size biraz dikkat etmenizi önerirler büyük ihtimalle benim 140 çıktı tam sınır tekrar yüklemeyelim hamur işi ve şekerli gıdaları tüketme dedi doktorum.
Yahyam_17 Knkhbb doktorum. Bebeğin rahatsızlığından dolayı şekerin çıkabilir dedi şuan suyun herşeyin iyi ama eşinde yaşlanma var dedi 29 haftamda bugün girdim bu yüzden erken doğa bilirmiş
Esosun Yahyam_17 o zaman ekmeği hafif kıs canm brn son haftalardayım insülin bile artık zor etki ediyor ekmek şeker un tüketmememe rağmen😅 çünkü bebek baya sıkıştırıyor organları ve damarları sonra o tansiyon şeker vs olarak bize yansıyor