Gizem957 ben de 26.haftam gibi degistirdim doktorumu, icinize sinmiyorsa hic beklemeyin onemli olan sizin icinize sinmesi ve takibi guzel yapmasi zaten bundan sonra daha siki gitmeniz gerekicek ve her seferinde endise duyucaksiniz acaba eksik mi yapiyor vs diye mesela nst icin 36.haftada gel dese dusunuceksiniz cok mu gec dedi acaba bazilari 34ten itibaren giriyor niye oyle dedi gibi aklinizda hep soru isareti kalicak o yuzden guvenmiyorsaniz bir dakika bile durmayin degistirin derim ben