Kızlar 7 haftalık hamileyim.. çok zor bir zamandan geçiyorum. Düşük riskim çok fazla.. çok korkuyorum. İlk hamileliğim. Bunun cahilliği de var üzerimde😓 doktor cuma gününe kadar sürekli yatacaksın dedi.. kanamam durdu ama bel ağrısından duramıyorum.. var mı böyle bir süreçten geçen? Düşük riski yaşamak, bebek büyüse dahi erken doğumu tetikler mi? Dün acildeydik hastanede yattım bir gece ağlamaktan korkudan hiçbirşey soramadım doktoruma.. sadece iki kese olduğunu söyledi. Birinin düştüğünü birinin yaşadığını öğrendim.. günde üç kere progesteron ve iğne kullanıyorum🥺🥺herşey çok güzel gidiyordu bulantım yoktu halsizliğim yoktu her işimi yapabiliyordum neden bir anda böyle oldu diye düşünmeden edemiyorum. Dua edin bana lütfen🙏