Tugba6336 Merhaba hanımlar ben bu bebek arabasını almayı düşünüyorum nette gördüm hiç görme fırsatım olmadı. Bu konuda fikri olan arkadaslardan yardım bekliyorum önerir misiniz yada siz memnun musunuz?
Selenaycesur Tugba6336 bende bundan istiyorum dış görünüş olarak çok iyi duruyo daha öncesinde görmüştüm ama kullanış bilmiyorum Burda bekliyim bende ✋🏻
Fatime Tugba6336 ben aldım görünüş olarak gerçekten çook güzel ama kullnmaya daha nasip olmadı kullnılış acısından birşey diyemicem
Mihribank Tugba6336 ablam kullanıyor bende ondan görüp aldım. Ben henüz kullanmaya başlamadım ama ablam çok memnun. Sadece tekerleri biraz büyük geniş duruyor. Mağazalardan da çok bakmıştı , travel sistem ve öyle şık duran arabalar en az 1000tlden başlıyor.
deletedmom24 Tugba6336 büyük hantal görünüyor ama çok hafif kullanışlı bi araba. Bende aldım Allah kullanmayı nasip etsin:)
Fatime Tugba6336 interneten aldım ebebekten zaten ebebek mağaaları bulunumuyor die biliyorum bi tek internet sitesinden indirim vardı görünüşü hoşuma gitti yorumları de olumluydu cesaret edip aldık
Aysenurtsr ben de aldim e bebekten. 2 gun sonra kargoyla gondermislerdi. cok guzel ve kaliteli hem hafif hem pratik. cocukla daha kullanmadik daha tabi ama simdiden icimize sinerek aldik 🤗
Tugba6336 Mihribank Yaa kullanımı rahat mı acaba büyük bir araba mı Tommy baby ile arasında kaldım canyon nun
Aysenurtsr Fatime ebebek magazalarinda da var. biz magazada inceledik ama istedigimiz renk yoktu kargoyla gonderdiler.