Merhaba arkadaşlar, Hamileliğimn 40. Haftası içindeyim normal doğum bekleniyor, doktorum sancılarımı yeterli bulmadı ve arttırmasıiçin her gün bir tatlı kaşığı hint yağı kullanmamı istedi, ilk kez duyduğum bir şey daha önce kullanan oldu mu veya bir başkasından duydunuz mu?