Sezeniniz hic endise etmeyin. Devlet onlardan sisteme duzenli bilgi girisi istiyor, sizin takibinizi yapmak zorunda yoksa doktora tutanak tutuluyor niye hastanizin girisleri yapilmadi isinizi duzgun yapin diyerek. Sizin gerekceniz var yurtdisindasiniz doktor da bunu belirtip kendi tutanagini tutabilir basina da bir is gelmez ama iste kendisi korktugu icin sizi de tehdit etmeye kadar durumu getirmis. Ben de saglik ocagina gitmiyorum gittgim hastanede yapilan testleri direk ordaki hemsireme atiyorum sisteme girisini yapiyor yani istese whatsapp uzerinden de bilgilerinizi isterdi ama sizi tehdit ederek gereksiz yere isi uzatmis, yakininizin da numarasini vermek zorunda degilsiniz onu da rahatsiz etmesin bos yere size bir yaptirimi olmaz bu durumun merak etmeyin 😊