Himom 39+3 Gelmiyor yahu gelmiyor çatı muayenesi oldu bir hafta önce bir haftadır kahverengi leke geliyor az az. İki gün önce nişan gibi bir şey geldi dün gece yine hafif kanlı nişan gibi bir şey geldi ama tık yok 😬 sizde durumlar nasıl ??
eomeoni Tugbakrc7_ 41+0 da hemen suni verildi mi yoksa max 41+6kadar beklenir mi Birde suni ne kadar süre aldıktan sonra vazgeçildi
Minikfasulyee Son 11 ama hiç bit belirti yok böğürtlen çayı içmeye bsşladım ben de hurma da yiyorum işe yararsa yaxarım 🤗
eomeoni Emineuyar 40+6 da 41 haftalık hesaplanıyor ya o yüzden kafam karışıyor 41 den kast ettiği 41+6 da olabilir mi o kadar bekletirler mi diye 😳
Emineuyar eomeoni eomeoni 41+1 artık 42 dye hesaplanıyor o yuzden rıske gırmıyorlar bugun dr sordum 41 e kadar beklerım derım yanı 40 +1