Merhaba hanımlar bebeğinizibebeğinizin hareketlerini kaçıncı haftada hissetmeye başladınız acaba. Ben 19. Haftaya girdim hala tam anlamıyla hissediyorum diyemem hatta neredeyse hiç hissetmiyorum. Doktorum normal diyor 22. Haftaya kadar hissetmiyebilirmisim. Ama yinede telaslaniyorum