arkadaşlar 3 günüm gecikti adet olmam lazım bitince ovulosyon başlıcam yeni ilaç kullanmayı bıraktım o yüzden en iyi adet söktürücü ilaç kullanmam lazım ben tarlusal kullanıyordum ama 7 8 gün yine geç oluyordu daha etkili bi ilaç kullanan bilen varmı acaba