Merhabaa anneler bende ilk 5 ay avicenna Gültepe cem beye gittim ama herhangi aksi bı durumda erken doğum olursa ihtimaliyle hawtanemi değiştirdim cnku doğum bakim ünitesi küvez yok bebek için. Riske atmamak için ben değiştirdim hastanemi mecbur kalarak. Yksa doktorumdan ck memnundum cem beye gidiodum :( ama bebeklerimiz dha önemli malum ne oluck bileemeyiz