Ghb34 benim bebeğimde de 17.haftada bu kistten var demişti doktorumuz ama hiç korkma mutlaka kaybolur demişti. İkili ve dörtlü test yaptırmıştım ben temiz gelmişti. Bir sonraki randevuda gerçekten de tamamen kaybolmuştu Allah’a binlerce şükür 🤲🏻 İçiniz ferah olsun sıkıntı olanlarda başka belirtiler de oluyormuş, hiç stres yapmayın bebeğe de geçmesin, inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🤲🏻