ge-14-10-18 ilk gebelikte ağrısız sancısız kanama şikayeti ile acile gittiğimde 8 cm açıklık olduğunu doğum yaptığımı söylediler sancılarla doğurdum 19 haftalık bebeğim melek oldu şimdi ikinci gebelik 13. Haftadan beri 2 tane devlet hastanesi degistirdim 13 haftalık ta 35 mm di uzunluk dikiş atamayız dediler 14. Haftada başka devlete gittim 25 mm olmuştu dikişe gerek yok denildi 3 gün yatıp tedavi red verdim özele geldim 20 mm e düşmüştü aynı gün acil serklaj oldum özelde kaç tane doktor degistirdim ben üzerine düşmesem eminim serklaj atılmadan kaybederdim bebeği,özelde ki doktor düşürmek üzere olduğumu son anda geldiğimi söyledi 3 gün oldu serklaj olalı sürekli yatacaksın sadece wc ye kalk dedi bu kadar kısalmadan ilk kayıptan dolayı atılsaydı devlette düşük riskim bu kadar yüksek olmayacaktı doktorunuzu iyi seçin inşallah