FermnGulstn ewet taktılar bana 1 saat felan sürüyor ameliyat dikiş vs yok idrar deliğinden stenti sokup böbreğe yerleştiriyorlar. Aynı gün taburcu ettiker beni hastanede pek ağrım sızım olmadı uyuşuk oldugu için ewe gelince bikaç gün şiddetli ağrım oldu ama şuan çektiğin böbrek ağrısı gibi degil daha hafifi sıkıntı yapma bebeğin için en iyi olan şeyi yapıyorlar inşallah sağlıkla kucağına alırsın